Personuppgifter

Finns det någon risk med att lämna ut personnummer och kontokortsnummer i er webbshop? Kan jag vara säker på att de inte hamnar i fel händer?
Ola

Kommentarer

  • Hej Ola och tack för din fråga!

    Vi har vidtagit tekniska och organisatoriska åtgärder för att skydda dina uppgifter från förlust, manipulation och obehörig åtkomst. Vi anpassar fortlöpande våra säkerhetsåtgärder i enlighet med framstegen och utvecklingen på det tekniska området.

    Ur&Penn's behandling av personuppgifter används till att kunna fullgöra våra åtaganden gentemot dig för beställd vara och till att upprätthålla en god kund- och registervård. Uppgifterna används också för att tillhandahålla dig kundanpassad information samt i övrigt i marknadsföringssyfte.

    Klicka här för att ta reda på mer om vår personuppgiftspolicy.

    Välkommen med din beställning!
    Marlene
    (Uppdaterad )