Tar ni hål i öronen?

Hej!
Min dotter ska eventuellt få ta hål i öronen därför undrar jag om ni utför håltagning i båda öronen samtidigt?
Alltså inte ett öra i taget.

Jag undrar även vad håltagningen kostar och om man kan komma på drop-in?

Mvh,

Erika

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du är intresserad av håltagning hos oss!
    Vi har inte möjlighet att göra håltagningen simultant, utan håltagningen görs ett i taget.

    Prisinformation:
    Örhängen för håltagning säljs styckvis från 199 kronor/st eller parvis från 298 kronor/par beroende på sortimentet i den aktuella butiken.
    *Vid håltagning i brosk tillkommer en kostnad om 150 kronor/person.

    Tidsbokning & åldersgräns:
    Butikspersonalen kan bland annat svara på frågor kring åldersgräns samt om de har möjlighet att utföra håltagning på drop-in eller om tidsbokning krävs, klicka här för kontaktinformation.

    För mer information kring håltagning rekommenderar jag dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )