Order

Hejsan! Jag hittar ingen orderbekräftelse från er men har fått paketet men vill skicka tillbaka en grej.  Hur gör jag? Hur får jag en plocksedel?
Jennifer Sundman

Kommentarer

  • Hej Jennifer,

    Tack för din fråga.

    Om du vill returnera en vara är du välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig med din retur. Glöm inte att ta med dig din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto.

    Om du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker kan du såklart skicka tillbaka varan till oss tillsammans med en kopia av din plocksedel. Vi rekommenderar att du skickar din retur som spårbar, på så sätt minskar risken att ditt paket försvinner på vägen. Du skickar din retur till oss på följande adress:

    Ur&Penn AB
    Att:E-handel
    Box 934
    194 29 Upplands Väsby

    När vi mottagit din försändelse och registrerat din retur kommer en återbetalning att ske genom Klarna. Återbetalningen tar cirka 2-5 bankdagar.

    Återkom gärna om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Det är ju plocksedeln jag saknar och efterlyser 😀
    Jennifer Sundman
  • Hej igen,

    Ber om ursäkt för det!
    Har du inte plocksedeln kvar räcker det att du bifogar en lapp med ditt ordernummer, vad du returnerar och varför. Ditt ordernummer från beställningen gjord 22/7 är: 100322258.

    Återkom om jag kan hjälpa dig med något mer.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene