om webb köpt

Hej. Jag undrar om jag kan hämta ut varan i butiken om dom har i butiken även jag har inte fått något mail att det har kommit?
Arnel Ramos

Kommentarer

  • Hej Arnel!

    Om du inte fått ett mail eller sms med att ditt paket finns i butiken så har paketet inte kommit fram ännu. Du är självklart välkommen in till butiken för att köpa varan du beställt där istället, om de har den på lager. Sedan kan butiken skicka ditt paket i retur till oss.

    Återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar kring detta. Butikspersonalen kan också besvara dina frågor.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene