När kan jag hämta min klocka?

Hej!

Jag har lämnat in min klocka för reparation i en av era butiker och undrar när den är klar att hämtas ut?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för din fråga.

    Om din reparation inte har kunnat utföras på plats i butiken, skickas den till våra urmakare som utför reparationen. I dessa fall kan ärendet ta cirka 3 veckor.
    I de fall reparationen kräver reservdelar, som behöver beställas från en annan leverantör, kan det hända att reparationen dröjer lite längre än vanligt.
    Enligt våra rutiner blir du som kund meddelad när din klocka är redo att hämtas ut. Du ska då bli meddelad via SMS i första hand.

    Om du inte blivit meddelad att du kan hämta ut din klocka och om du upplever att denna borde vara klar, kan du alltid ringa butiken. Klicka här för att se telefonnummer och öppettider till alla våra butiker.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.