När dras betalningen?

Hej! Beställde några saker från er och använde klarna direkt betalning när jag betalade. Jag har fått mina saker men pengarna har fortfarande inte dragits från kontot? När kommer de dras, vill se till att allt blir rätt?
Joanna

Kommentarer

  • Hej Joanna,

    Vad märkligt att din betalning inte har dragits. Du får gärna maila ditt ordernummer till info@uropenn.se så kan vi kolla upp detta med Klarna.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene