Måste målsman vara med vid håltagning på minderåriga?

Min lillasyster vill ta hål i öronen, hon är 5 år och jag undrar om det räcker att jag (15 år) följer med eller måste målsman medverka.
Tindra Kristensson

Kommentarer

  • Hej Tindra,

    För frågor angående ta hål i öronen rekommenderar jag dig att kontakta din Ur&Penn-butik då rutinerna kan variera.
    Du kan hitta den här https://www.uropenn.se/storelocator/overview .
    Tveka inte att höra av dig till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene