manual för champion spider sport?

Hej, finns det någon manual eller in instruktion till Champion Spider Sport, eller länk?
Fick en i present... Tack på förhand!
Babis

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr har vi ingen instruktion för denna då det är en enkel modell.
    Kronan används för att ställa in både datum och tid. När du drar ut kronan hela vägen ut ställer du tiden. Det finns även ett mellan "hack" som kan användas för att ställa datum. Datumet går bara att ställa åt ena hållet.

    Kronografen är som en tidtagning.
    Den övre knappen är start/stopp och den undre knappen används för nollställning.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene