Leveranstid

Hej,

Jag har beställt varor den 6/7 och ännu ej fått information om att jag kan hämta dem i butik (valt att hämta i fysisk butik).
Har läst i era tidigare svar att det kan ta mellan 2-7 dagar. Nu är det 10 dagar imorgon sedan beställningen. När tror ni att varorna kommer? Tack på förhand!
Aida

Kommentarer

  • Hej Aida,

    Tack för din fråga.
    Din beställning är skickad och på väg till butiken. Detta beräknas komma fram idag.
    Du blir då meddelad på SMS när paketet finns att hämta. Hoppas du blir nöjd med dina varor!

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Ha en fin dag!
    Marlene