Leveranstid med gravyr

Hej,

Jag undrar hur lång tid är eran leverans om man väljer gravyr på klockan?
Och när får man en orderbekräftelse på sin leverans?
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea,

    Tack för din fråga.
    En orderbekräftelse kommer kort efter det att du har slutfört din beställning.
    Ibland händer det att denna hamnar bland skräpposten.

    Vid gravyrbeställning förlängs leveranstiden med cirka 10 arbetsdagar.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )