Leverans till butik?

Hej,

Kan man betala via Klarna och hämta ut varan i butik? Eller måste en då vänta tills varan levereras hem?
Vicki

Kommentarer

  • Hej Vicki,

    Tack för din fråga.

    Det går jättebra att göra en beställning i vår webbshop, välja att betala via Klarna och sedan hämta ut din beställning i vald butik. Vänligen observera att leveranstiden är cirka 5-7 dagar. När beställningen finns att hämta får du ett mejl med mer information.

    Tveka inte att kontakta mig igen om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.