Leverans av klocka kontra fakturan

Hej!

Jag beställde en klocka för 2 dagar sedan, som ska hämtas ut i butik. Det står fint att man har 14 dagars innan den behöver betalas med Klarna. Jag har fortfarande inte fått leveransbesked men ni var väldigt snabba med fakturan, den kom ca 10 timmar efter lagd order. Dessa 14 dagar reduceras ju väldigt snabbt för varje dag som går utan att någon leverans sker. Andra aktörer aktivera detta när varan har gått ifrån deras lager. Det känns inte speciellt seriöst.
Per Ingeson

Kommentarer

  • Hej Per,

    Vad märkligt att fakturan har skickats till dig innan du har fått din vara. Fakturan brukar skickas ut i samband med leverans.

    Du får gärna maila ditt ordernummer till info@uropenn.se så ska jag kika på detta.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene