Längd på kedja?

Hej! Jag tittade på halsbandet nedan men jag hittar inga uppgifter om hur lång kedjan är:

https://www.uropenn.se/18k-guldplaterat-halsband-15491

Min rekommendation är att ni skriver ut sådan väsentlig information.

Mvh
Therese
therese

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Tack för ditt mail och feedback,

    Vad roligt att du är intresserad av våra produkter. Kedjan på halsbandet är 42cm + 5 cm (förlängningskedja)

    Tack igen för ditt mail, det hjälper oss att säkerställa att vi håller en hög nivå.
    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar

    Jag önskar dig en trevlig dag
    Hälsningar Karin

    Karin