Lagerstatus & reservation i fysisk butik?

Hej!

Jag undrar om ni kan hjälpa mig och se ifall en klocka jag är intresserad av finns i er butik på Drottninggatan i Stockholm? Kan man lägga undan den om den finns kvar? Hur gör jag då?

Tacksam för snabbt svar!
Karolina

Kommentarer

  • Hej Karolina,

    Tack för din fråga!

    Du kan enkelt se lagersaldot i din närmaste Ur&Penn-butik, genom att gå in på produktsidan för den artikel som du är intresserad av. Där klickar du på fliken "Se lager i butik".

    Om du vill lägga undan en vara är du välkommen att reserveradenna i din närmaste Ur&Penn-butik.
    • Klicka på "Reservera"
    • Fyll i dina uppgifter
    • Invänta en bekräftelse, som skickas via mejl, som bekräftar att varan finns i lager
    Reservationen gäller i 24 timmar, vid förlängning av reservationstiden är du välkommen att kontakta butikspersonalen.
    Klicka här för kontaktinformation.

    Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med, är du alltid välkommen att återkomma till oss!
    Marlene
    (Uppdaterad )
  • https://uropenn.se/jacques-lemans-herrklocka-presentset-stalturkos-43mm/

    Calvin Klein High Noon - stål, silverfärg/blå, 40mm

    Lotus herrklocka - datum, bicolor/champagne, 40 mm

    är de som på hemsidan i butik 3 för 2 ?

    Kan man reservera de här 3 klockorna i Varberg 432 51 gallerian tills på fredag klockan 12 senast under
    Daniel Johansson

    Dom ska finnas i lager i butiken ?

    Mvh Daniel

    Daniel Johansson
  • Hej,

    Tack för ditt mejl.
    Du är välkommen att reservera artiklarna via vår hemsida.
    Reservationen gäller i 24 h. Vid eventuell förlängning ber vi dig att ta kontakt med butikspersonalen.
    Klicka här för kontaktinformation.
    Erbjudandet 3 för 2 gäller även i våra fysiska butiker.

    Önskar dig en fin dag!
    Rebecka