Kostnad att korta en länk köpt hos er fast annan ort

Tjena, fick en klocka av mina föräldrar i studentpresent men armbandet behövs kortas ner lite. Kostar detta något om jag t.ex går till ur & penn i Varberg fast klockan är köpt hos r i Göteborg. Alltså, kostar det något eller är det gratis då den er köpt hos er även om det är på annan ort.
Niklas Lassen

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Grattis till studenten!
    Självklart kan du korta av denna i alla av våra Ur&Penn-butiker.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning,

    Marlene