Korta armband på klocka köpt i er webbshop

Jag beställde en klocka i julklapp till min pojkvän från er webbshop. Han behöver korta armbandet på klockan. Hur vill ni ha bevis på att jag köpt den hos er, vet att ni kortar länken gratis om den är köpt hos er? Ni har butik i Karlstad som han tänkt besöka. Har Mail på försändelsen med ordernr m.m. Men inget kvitto i pappersform eftersom den är betald via klarna konto.
Pernilla Aronsson

Kommentarer

  • Hej Pernilla,

    Det går bra att visa upp din orderbekräftelse i butiken, alternativt ta med den plocksedel som följde med i paketet. Det är den som gäller som kvitto.

    Återkom gärna om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene