Klockan fungerar inte

Fick precis hem min beställda Herrklocka svart urtavla metallband - Q&Q och den fungerar inte. Är det ngn grej jag behöver göra med den för att den ska starta? Visarna rör sig överhuvudtaget inte.
Maria

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du hör av dig till oss.
    Det verkar som att batteriet i klockan är slut. Vi erbjuder 1 års garanti på våra klockors batteri och urverk. Du är välkommen att vända dig till någon av våra butiker där vår butikspersonal kan hjälpa dig med ett nytt batteri. Glöm inte din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto.

    Tveka inte att återkomma till mig vid eventuella frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Elma