Fästa visare?

En barnklocka från regal har tappat sin sekundvisare, går det att laga och vad kostar det i så fall.
Tack på förhand!
Magdalena

Kommentarer

  • Hej Magdalena,

    Tack för din fråga.
    Att fästa visarna ligger på från 150 kronor. Du är varmt välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal kan göra en bedömning och ge dig mer exakt prisinformation samt skickar in klockan till vår serviceavdelning för åtgärd.

    Du är alltid välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )