Klocka

Hej
Köpte en klocka från er, men den låter väldigt högt. Tror det är något fel på den.
Hur går jag tillväga med det?
Malin Holmestrand

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Vad tråkigt att höra om din klocka. Jag rekommenderar att du går tillbaka till butiken där du köpt klockan tillsammans med ett kvitto, för att få vidare hjälp av butikspersonalen. Har du köpt klockan online får du gärna kontakta oss på info@uropenn.se så hjälper vi dig vidare därifrån.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej, Min klocka e förstor måste man ha kvitto för att göra den mindre? Har råkat tappa bort mitt.
    Natalie
  • Hej Natalie,

    Jag rekommenderar dig att kontakta någon av våra Ur&Penn-butiker för vidare hjälp med detta ärende.
    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene