Klocka

Va är det för storlek på Festina herrklocka kronograf blå/silver - F20463/2
Michael Svensson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Klockan är 45,05 mm i diameter.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Hälsningar,

    Elma
  • Hej jag vill säga att jag är otroligt missnöjd med er på utropenn. Igår lördag den 7/7 va jag in hos er i Eskilstuna med min sambo för att köpa en smart klocka och den tjej som arbetade där hjälpe oss men så säger hon att hon inte hittade den vi ville ha, och den verkade slut, men där i mot fanns den i montern och vi blev inte ens tillfrågade om vi ville ha den i stället och fick till svar att hon inte kunde hjälpa oss för att hon va ny. Och jag frågade om hon kunde ringa ansvarig chef men de gick inte då hon hade svårt för att ta in instruktioner om var hon kunde titta efter klockan. Och det resulterade i att jag och min sambo fick Gå där ifrån utan någon klocka trots att ni hade kvar en i montern. Tycker de va otroligt dålig stil och jag kommer inte komma tillbaka med min sambo till er, jag kommer köpa en smart. Klockan hos nån annan försäljare som inte bortförklarar att man är ny och inte ens kan ringa upp sin chef för att få hjälp att hjälpa kunden. Mycket dålig stil
    Putte
  • Hej!

    Tack för att du tar dig tid att kontakta oss gällande din upplevelse i vår butik på Eskilstuna,
    Vi kommer givetvis att ta din feedback vidare till berörd personal för att säkerställa ett professionellt bemötande i samtliga Ur&Penn-butiker.

    Om du har några frågor eller funderingar är du självklart varmt välkommen att återkomma till oss.
    Rebecka