Kan ni lagga halsband som inte är från eran äffär och hur mycket kostar det då

Jag la mitt halsband på en bricka och det kom på sterioinljus ich jag vill få bort det och råka dra. Det är äkta guld .
Natali

Kommentarer

  • Hej Natali!
    Vi kan laga mindre defekter på smycken ibland men inte denna typ av skada. Vi hänvisar dig då till en guldsmed eller liknande, som har kunskap inom detta område.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Hej, kan ni laga vägg klockor som inte är från ER?
    Sara
  • Hej Sara,

    Tyvärr har vi ingen möjlighet att laga väggur varken i våra butiker eller på vår serviceavdelning.
    Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene