Kan man förkorta en armband som är för långt?

Hej! Jag fick ett armband i present men det är för långt så jag undrar om det är möjligt att förminska länken? Detta är inte köpt hos er men hoppas det går ändå. Vad skulle det isåfall kosta?
Sarsh

Kommentarer

  • Hej Sarsh,

    Självklart kan vi hjälpa till med detta.
    Detta ligger på 150 kronor när klockan inte är köpt hos oss.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning,

    Marlene
  • För att förtydliga så är det inte en klocka, det är ett silverarmband! Är det fortfarande möjligt?
    Sarsh
  • Hej igen,

    Jag ber om ursäkt, det var jag om missförstod.
    Tyvärr är det svårare att korta detta, du är självklar välkommen in så kan vår butikspersonal se vidare på om detta är möjligt.
    Återkom gärna vid fler frågor.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene