Arbeta på Ur&Penn

Hej!

Jag skulle gärna vilja jobba hos er. Har ni några lediga tjänster och hur söker jag dem i så fall?
Catti

Kommentarer

  • Hej Catti,

    Tack för din fråga och vad roligt att du vill arbeta med oss!

    Alla våra tjänster annonseras på fliken Jobba hos Ur&Penn och vi tar bara emot ansökningar via detta system.
    Om du vill skicka en spontanansökan gör du detta genom att skapa en profil i vårt rekryteringssystem.

    Stort lycka till!
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.