Jag har inte fått min klocka

Hejsan!
Jag hade beställt en klocka hos er den 7 maj men jag fick ingen klocka.

Min order nummer är 100301658
Selahattin Yasar

Kommentarer

  • Hej Selahattin,

    Tack för att du kontaktar oss.

    Men vad tråkigt att höra om din klocka som inte kommit fram. Eftersom klockan dessvärre är slut på vårt lager kan jag inte skicka ut en ny till dig, utan kommer istället kreditera din faktura.

    Jag beklagar verkligen det som inträffat. Återkom till mig om du har några frågor eller om jag kan hjälpa dig med något mer.

    Önskar dig en fin kväll.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene