Instruktionsbok på svenska

Hej!

Jag har köpt en Casio-klocka som julklapp.
Enligt butikspersonalen finns det endast instruktionsbok på engelska i förpackningen men man kunde gå in på hemsidan och få den på svenska om använder artikelnumret på kvittot.
Hur hittar jag bruksanvisningen?
Göran
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Tack för din fråga.
    I de flesta fall kan man söka på klockans artikelnummer i vår webbshop, klicka på klockan för att komma till produktbeskrivningen och ladda ner tillhörande bruksanvisning.

    Om detta inte fungerar vänligen återkom med artikelnumret på klockan så kan jag skicka en bruksanvisning till dig.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    Bästa svaret
  • köpt en klocka hos er men fick inte med någon bruksanvisning behöver veta hur jag ställer om datum
    artikelnr  1-1828C
    claes
  • Hej Claes,

    Bifogat finner du en bruksanvisning för din klocka, jag hoppas att den ska vara till stor hjälp för dig.
    Tveka inte att återkomma till mig vid eventuella frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej!
    Kan ni skicka mig en manual till Champion Aviator C1220, köpt den i en av era butiker idag. Frågade inte efter någon manual då jag trodde jag skulle hitta en på nätet.
    Mvh
    Roberto
  • Hej Roberto,

    Självklart bifogar jag en sådan till dig.
    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene