Inget bekräftelsemail

Beställde en klocka igår söndag. Har betalat den men inte fått något mail. Det finns inte i skräpmailen. Det var en turkos klocka som kostade 199.
Mvh Hellen Ingesson

Hellen Ingesson

Kommentarer

  • Hej Hellen,

    Vad märkligt att du inte fått din bekräftelse. Jag ser att din order har gått igenom och kommer skickas till dig under dagen. Har du fortfarande inte fått en orderbekräftelse kan du skicka ett mail till oss och jag kan då ge dig ytterligare information om din beställning.

    Önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Marlene