Hur kan Ur&Penn erbjuda så bra priser?

Hej!

Jag undrar hur Ur&Penn kan erbjuda så bra priser? Ni har ju ofta bra kampanjer med många olika erbjudanden att välja på.

Tack för svar!
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna och tack för din fråga!

    Ur&Penns affärsidé är att erbjuda klockor och accessoarer till bästa pris. Vårt arbete genomsyras av kostnadsmedvetenhet på alla nivåer.
    Vi köper stora volymer direkt från tillverkaren utan mellanhänder och vi säljer varorna i våra egna butiker. Detta gör att vi kan erbjuda dig som kund riktigt bra erbjudanden och kampanjer.

    Om du har fler frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss igen!
    Marlene
    (Uppdaterad )