Historik ang. 1992-1993

Hej, jag var yrkesverksam i Kristianstad 1990-talet. Jag köpte en fin klocka i butiken där. Ser precis en helsidesannons i Femina om klockan Black Oak. Mitt ur är något mindre ca 30mm. Jag har genom åren använt den mycket. Byt batterie och servat. Vill tala om att ni i mig som klockägare har en mycket nöjd kund!
Vänligen
Birgitta
Birgitta Nebeling

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Vad roligt att höra att du fortfarande är så nöjd med din klocka och att du är en nöjd kund. Du är alltid välkommen in till oss om du behöver hjälp med ett batteribyte, eller om du ville kika på en ny modell.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänliga hälsningar,
    Marlene