Hemleverans

Hej,

Har ni hemleverans eller måste man hämta ut klockan hos posten?

Hälsningar,
Sanna
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Tack för din fråga.
    I dagsläget har vi följande leveranssätt:

    • Postnord Brev
      Beroende på storlek så delas dessa beställningar ut direkt till brevlåda.
    • Postnord Varubrev 1:a klass
      Beroende på storlek så delas dessa beställningar ut direkt till brevlåda, det är Postnord som avgör om brevet kan delas ut eller skickas till ditt postombud.
    • Postnord MyPack Collect
      Levereras till ditt postombud.
    • Postnord MyPack Home
      Hemleverans.
    • Instabox
      Leverans till paketskåp.
    • Click&Collect
      Hämta din beställning i din närmaste Ur&Penn-butik.

    Du kan läsa mer om de olika alternativen genom att klicka här.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret