Hej när kommer väskan tillbacka?

När kommer Mini Quiltad väska i svart tillbacka? Har väntat i 3 veckor nu och dem produkterna jag tänkte köpa med väskan börjar ta slut, när kommer den tillbaka?
Hanna

Kommentarer

  • Hej Hanna!

    Den väskan kommer in tyvärr inte in igen förrän mot slutet av augusti. Vissa butiker har kvar den på lager, så om du mailar till info@uropenn.se kan vi hjälpa dig söka efter väskan i din närmaste butik.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Hej,
    Hur lång är axelremmen? Kan man ha den tvärs eller är den för kort?
    Alice
  • Hej Alice,

    Axelremmen är cirka 110 cm lång. Besök din närmaste Ur & Penn-butik där du kan prova om väskan är för kort för dig att ha tvärs över kroppen. Du kan också beställa väskan från hemsidan och prova hemma eftersom du har 30 dagar öppet köp och bytesrätt.

    Återkom gärna till mig om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,

    Marlene