Hej, frugan köpte i er webb butik : R16385-322

Min nya klocka från er: R16385-322  en jättefin, men för få länkar, då den trots yttersta läget är för trång över min handled.kan jag lämna in den på Nordby köpcenter o få monterat in en eller två extra länkar?
Jan Nilsson

Kommentarer

  • Hej Jan,

    Vad tråkigt att klockan inte passade. Ta med er plocksedel och gå till närmaste Ur&Penn-butik så kan personalen hjälpa er vidare.

    Återkom gärna om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene