Håltagning med målsmans godkännande

Hej!
Räcker det med att höra av sig till målsman när man är på plats eller behöver dem närvara när man ska ta hål i öronen?
Matilda

Kommentarer

  • Hej Matilda,

    Tack för din fråga.
    Det går bra att ringa upp målsman via videosamtal.

    För mer information kring håltagning under pågående pandemi rekommenderar vi dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik. Du hittar adress och telefonnummer genom att klicka här.

    Återkom gärna till oss vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene