Håltagning

Hej, jag vill gärna ta hål i örat i örat till er och jag undrar om man kan gå själv (är 15år) eller måste en målsman följa med? Butiken är i Lund Skåne
Valeria

Kommentarer

  • Hej Valeria,

    Vi utför håltagning på barn över 5 år i vuxet sällskap. Annars gäller 18 år.
    För mer information om håltagning, rekommenderar jag att du besöker din närmaste Ur&Penn-butik, där vår butikspersonal kan hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en fin dag!

    Hälsningar,

    Marlene
  • Hej, Vad är priset på att ta hål i örorna hos er eller om man bara tar ett hål i örat? Tar ni bara på öronsnibbarna?
    Hej
  • Hej,

    Priset ligger från 98 kronor. Vi tar endast hål i örsnibbarna.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene