Håltagning

Hej!
Jag undrar hur mycket det kostar att ta hål i öronen och om man måste boka tid?
Sophia

Kommentarer

  • Hej Sophia,

    Tack för din fråga.
    Håltagning hos oss kostar från cirka 100 kronor. Priset baseras på vilken typ av örhängen du väljer.

    Vi har ingen tidsbokning. Vi rekommenderar istället att du hör dig för med vår butikspersonal när den bästa tiden är för håltagning. Du hittar kontaktinformation till din butik genom att klicka här.

    Med vänlig hälsning,

    Marlene
  • kostar det ungefär 100 för ett hål eller är det för båda?
    karin
  • Hej Karin,

    Håltagningen kostar från 100 kr och det är för ett par örhängen. Du får alltså hål i båda öronen för det priset.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.