Håltagning

Hej!
Tar ni hål i näsan när det står att det är broskhåltagning?

Ida

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Tack för din fråga.
    Vi utför endast håltagning i öra.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Vad är det för pris vid håltagning i örat?
    Josse
  • Hej,

    Vad roligt att du är intresserad av håltagning hos oss!
    Örhänge för håltagning ligger på från 199 kronor/styck alternativt 298 kronor/par beroende på butikens sortiment. Själva håltagningen är kostnadsfri.*
    *OBS, extra kostnad tillkommer för håltagning i brosk.

    För mer information kring håltagning rekommenderar jag dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik. Du hittar adress och telefonnummer genom att klicka här.

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Tar ni alla slags hål i brosk som till exempel conch?

    Felicia
  • Hej Felicia,

    Conch utför vi inte, se bild för mer information.

    .

    Vid håltagning i brosk kostar det 150 kronor extra per två hål.
    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänliga hälsningar

    Tiana
  • Hej!
    Tar ni hål i bägge öronen samtidigt när det gäller barn?

    Mvh,

    Emilia
  • Hej Emilia,

    Tack för din fråga.
    Vi har ingen möjlighet att utföra håltagning i bägge öronen exakt samtidigt.
    Om det är något mer du undrar över är du varmt välkommen att återkomma.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hejsan!
    Har ni åldersgräns på barn för att ta hål i öronen?
    Kan ni ta hål i båda öronen direkt istället för en i taget? 😊
    Emilia
  • Hej Emilia,

    Som vi nämnt tidigare i tråden har vi ingen möjlighet att pierca bägge öronen exakt samtidigt utan endast ett hål i taget.

    Barnet ska själv kunna uttrycka sin önskan om hål i öronen och förstå innebörden av piercingen.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej! Är det gratis att ta hål i öronen om man har med ett eget smycke?
    Annie
  • Hej Annie,

    Tack för din fråga.
    Örhängen avsedda för håltagning köper du på plats i våra butiker, själva håltagningen är kostnadsfri.
    Du kan alltså inte ta med ett örhänge hemifrån och använda detta vid håltagning.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej,
    Ni skriver snurra inte på dom men i skötselråden står det snurra på dom?
    Hur är personalen som utför håltagningen utbildade?

    Carolina
  • Hej Carolina,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Det går bra att snurra örhänget vid rengöring men utöver detta ska man låta bli att röra vid piercingen och smycket.

    Vår butikspersonal utbildas internt av vår leverantör.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene