Håltagning under pågående pandemi?

Hej!

Gör ni håltagning under pågående Corona-pandemi?
Har sett att många pausar just nu. I fall ja. Vad kostar det?
Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Vad roligt att du är intresserad av håltagning hos oss!
    Priset för detta ligger på från 198 kronor. Priset baseras på vilken typ av örhängen du väljer vid håltagningen.
    För mer information kring håltagning under pågående pandemi rekommenderar jag dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik. Du hittar adress och telefonnummer genom att klicka här.

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )