Hål i öronen

Hej! jag undrade hur mycket. Det kostar att ta två eller tre hål i öronen. Kunde nämligen inte hitta priserna på er hemsida

Maia💕

Kommentarer

  • Hej Maia,

    Tack för din fråga. Två hål kostar från 99 kr. Priset varierar sen beroende på vilka örhängen du väljer.

    Ha en fin dag!
    Marlene
  • Kan man ta hål i alla ur och Penn butiker? Kan man i Haninge?
    Amanda 💕
  • Hej Amanda,

    Du kan ta hål i alla Ur&Penn-butiker, men det är inte alltid utbildad personal finns på plats. För att vara säker rekommenderar vi att du ringer butiken i förväg och frågar vilken tid du kan komma förbi för håltagning.

    Återkom gärna om du har fler funderingar.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Måste man köpa paket pris? eller kan man köpa för att ta ett hål?
    filippa
  • Hej Filippa,

    Alla örhängen säljs i par. Välkommen in i någon av våra butiker för vidare hjälp med detta.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene