Hål i öronen

Hej! Om man vill ta hål i öronen måste man boka tid eller är det drop in? Mvh Jenny
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Tack för din fråga.
    Vi utför håltagning i de flesta av våra butiker och ingen tidsbokning krävs. Dock kan det vara bra att kontakta vår butikspersonal i din närmaste Ur&Penn-butik för att höra när de har störst möjlighet att hjälpa dig.
    Klicka här för att hitta din närmaste Ur&Penn-butik.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej! Jag skulle vilja ta hål i öronen. Behöver ni intyg från målsman ifall jag är 15 år gammal? Och vad kostar 2 hål?
    Malin
  • Hej Mailn,

    Jag rekommenderar dig att kontakta den Ur&Penn-butik som du är intresserad över att göra hålen i för vidare information.
    Klicka här för att hitta dun Ur&Penn-butik.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene