Erbjuder ni gravyr?

Hej, kan man gravera armband hos er?
Mvh Marija
Marija

Kommentarer

  • Hej,

    Vi utför gravyr på klockor och smycken ur vårt eget sortiment, klicka här för att se utbudet.
    Priset ligger på från 198 kronor och all gravering sker via vår serviceavdelning, alltså inte på plats i butik.

    Vi har även möjlighet att utföra gravyr på klockor och smycken i följande material; silver, guld & stål.
    Du är välkommen att besöka din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig vidare med din gravyrbeställning.Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.