Gravyr

Köpte en klocka i butik som dom direkt skickade iväg för gravering för snart 2 veckor sedan. Men enligt länken där jag kan följa ”reparationen” har den inte påbörjats än. Hur lång tid ska det ta?
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    För mer information om detta rekommenderar jag dig att kontakta din Ur&Penn-butik som du lämnat in klockan i. Du finner kontaktuppgifter här https://www.uropenn.se/storelocator/overview .
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene