Vad kostar gravyr?

Hej.
Jag undrar om ni kan gravera ett silverarmband och hur mycket det kostar i så fall?

Mvh,
Malin

Kommentarer

  • Hej,

    Vi utför gravyr på produkter ur vårt eget sortiment, vi har även möjlighet att utföra gravyr på klockor och smycken i följande material; silver, guld & stål.
    Priset ligger på från 198 kronor och all gravering sker via vår serviceavdelning, alltså inte på plats i butik.

    Du är välkommen med din beställning. Du hittar graverbara klockor genom att klicka här och våra graverbara smycken hittar du genom att klicka här .

    Har du ett smycke redan och vill gravera detta?
    Då är du varmt välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig vidare med din gravyrbeställning.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )