Utför ni gravyr på plats i butik?

Hej!
Jag skulle kolla med er om ni kan gravera i butik och hur lång tid det skulle ta?

Mvh,
Casper

Kommentarer

  • Hej Casper,

    All gravyr sker centralt på vår serviceavdelning av utbildad personal.
    Du kan däremot beställa smycke eller klocka med tillhörande gravyr i vår webbshop, för att sedan få det skickat till butiken eller hem till dig.
    Du är välkommen med din beställning och du hittar graverbara klockor genom att klicka här och våra graverbara smycken genom att klicka här .
    Leveranstiden för graverade produkter förlängs med cirka 10 arbetsdagar.

    Har du ett smycke/klocka redan och vill gravera produkten?
    Då är du varmt välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig vidare med din gravyrbeställning.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )