Utför ni gravyr på smycke som inte är köpt hos er?

Hej,
Undrar om ni graverar smycken och klockor som inte är köpt hos er?

Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Vi har möjlighet att utföra gravyr på klockor och smycken i följande material; silver, guld & stål.
    Du är välkommen att besöka din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig vidare med din gravyrbeställning.

    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )