Gravering

Hej! Finns det möjlighet att gravera klockor hos er än?
Med vänliga hälsningar
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa,

    Tack för din fråga.
    I nuläget har vi ingen möjlighet att erbjuda gravyr på klockor.
    Vi hoppas dock på att kunna erbjuda denna tjänst i framtiden då gravyr är mycket efterfrågat.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Har ingraverade klockor blivit en möjlighet än?
    Fanny
  • Hej Fanny,

    Gravering finns nu tillgängligt på utvalda modeller.
    Alla modeller som går att gravera finns möjligheten att lägga till graveringen inne på produktsidan.
    Just nu är det främst Black Oak-klockor.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej! Jag har försökt gravera en black oak klocka på eran hemsida hela dagen men de verkar inte läggas till i kundkorgen. Endast klockan läggs in. Är det fel på sidan eller gör jag fel? Bör ju inte vara svårare än att "lägga till gravyr"?..
    Hannah Karlsson
  • Hej Hannah,

    Vad konstigt att graveringen inte har gått att lägga i kundkorgen.
    Det kan ha varit ett tillfälligt tekniskt fel eller uppdatering som har skett samtidigt.
    Jag beklagar att det har strulat för dig .
    Testa gärna igen och även gärna återkom om problemet kvar står.
    Tveka inte att höra av dig till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene