Gav mig Fel glasögon

Hej jag var idag på ur och Penn på mall of Scandinavia och skulle köpa ett par solglasögon. Jag går till kassan med de glasögonen jag vill ha och hon i kassan erbjuder sig för att hämta ett par nya. När jag sedan öppnar påsen med glasögonen är det inte alls de jag vill ha. Kan jag få pengarna tillbaka snälla. Kolla på bilderna.

i butiken, glasögonen jag frågade efter

glasögonen jag fick

Liv hemström

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för ditt mejl.

    Du är välkommen att reklamera din vara, detta kan du göra i din närmaste Ur&Penn-butik.
    Glöm inte att ta med dig kvitto eller din plocksedel då denna gäller som kvitto.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Hälsningar,
    Elma