Justera klocklänk?

Hej!
Mamma köpte en klocka av er och undrar nu om länken går att ställa in och i så fall hur?

Vänliga hälsningar,
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida,

    Tack för din fråga.

    Det går självklart att justera storleken på klockan.
    Ni är välkomna in till er närmaste Ur&Penn-butik för att få hjälp med detta av personalen.
    Har ni ingen butik i närheten kan ni vända er till en annan klockaffär/ urmakare som kan hjälpa er justera storleken.

    Återkom gärna om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
  • Hej.
    Jag har en klocka som har ett slags flexiband som jag skulle vilja korta ner.
    Går det att korta ner alla slags armband i butik eller måste klockan lämnas in?
    Madde
  • Hej Madde,

    Vi har möjlighet att justera de flesta klocklänkar.
    Jag rekommenderar dig att besöka din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal kan göra en bedömning av länken och hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )