När kommer vårens nyheter?

Hej hej!
Skulle bara vilja veta när ni börjar lägga upp vårens nyheter i märket Montini här på eran sida?
Känns lite trist nu att bara se höstens och vinters smycken, nu vill man se lite nytt *ler*
Hoppas på svar och tack på förhand!

Vänliga hälsningar,
Lena

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Tack för din fråga.
    Vi planerar att lägga upp vårens nyheter inom kort, så håll utkik!

    Tveka inte att kontakta mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälssning,
    Marlene