Fotlänk !

Hej
Köpte en fotlänk hos er i butiken i Linköping , den gick tyvärr sönder efter en dag och blev missfärgad av att bara ligga i en påse i väskan ?
Inne i butiken knipsade hon ihop den ? Jag önskar en ny pga missfärgning ?
Hur ska jag göra ?

Mie Nyberg

Kommentarer

  • Hej Mie!

    Vad tråkigt att höra om fotlänken som du har köpt. Du är självklart tillbaka till butiken för att byta ut den till en ny. Ta med dig kvittot så hjälper butikspersonalen dig vidare.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänliga hälsningar,
    Marlene