Justering av klocklänk?

Hej!
Om man köper en klocka via hemsidan, förminskar ni länken gratis i butik då?

Med vänlig hälsning,

Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för din fråga.
    Ja, det stämmer att vi justerar länken kostnadsfritt oavsett om du väljer att köpa en klocka i din närmaste Ur&Penn-butik eller i vår webbshop.
    Glöm inte att ta med dig ditt kvitto. Vid beställning via vår webbshop är det plocksedeln som gäller som ditt kvitto.

    Tveka inte att återkomma om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
  • Hej,

    Hjälper ni till med justering av länkar om man köpt klockan någon annanstans?
    Gabriella
  • Hej,

    Ja, det stämmer att vi även justerar länken på klockor som inte är köpta hos oss. Kostnaden för denna service ligger på 249-299 kronor.

    Tveka inte att återkomma om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Elma