Jag fick ingen ask med min beställning, hur gör jag nu?

Hej,

Jag beställde 18 K guldpläterad ring i ask men fick inte med någon ask, bara ringen?
Jag vill ju självklart ha asken då jag ska ge bort ringen i present. Så min fråga till er är hur jag går till väga nu.

Tacksam för svar!
Gun-Britt

Kommentarer

  • Hej Gun-Britt,

    Vi beklagar verkligen att du inte fick den utlovade asken tillsammans med din beställning och självklart vill vi lösa detta på bästa möjliga sätt.
    Om du har möjlighet så är du välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik för att hämta en ask. Vänligen ta med dig ringen och din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto.

    I det fall du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker är du självklart välkommen att återkomma till mig så hjälper jag dig vidare.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene